
ניהול אירוע

תהליך ניהול האירוע שלנו
ביום האירוע, התהליך של ניהול האירוע מתרחש בזמן אמת וכולל מספר פעולות עיקריות כדי לוודא שהאירוע מתבצע בצורה חלקה ומוצלחת. וכך תהליך ניהול האירועים ביום האירוע:
1. פגישת היכרות ותכנון ראשוני :
התהליך מתחיל בפגישה שבה אנחנו מבינים את החזון, המטרות והצרכים הייחודיים שלכם. נקשיב לכל הרעיונות והדרישות שלכם ונתחיל לתכנן את קווי המתאר המרכזיים של האירוע.
2. בקרה על תפקוד הספקים :
צוות האירוע מגיע בשעה מוקדמת בכדי לוודא שהכל מוכן להתחלת האירוע. מנהל האירוע אחראי לפקח שהספקים פועלים לפי התוכניות ולוחות הזמנים המבוקשים, בקרה על תפקוד הספקים כגון קייטרינג, עיצוב, ציוד טכני וכו', אשר מספקים את השירות המובטח.
3. בקרת על משקאות חריפים :
מנהל האירוע יחד עם מנהל הבר סופרים את כל המשקאות החריפים ומדוואים שתואם לכמות המוזמנת של המשקאות, חלוקה לשולחנות מיועדים לפי בקשת בעל השמחה, בקרה וויסות לצורך מניעת פתיחת משקאות חריפים חדשים.
4. בקרה על תפריט קייטרינג :
מנהל האירוע יחד עם אחראי האירוע מטעם האולם יבצעו בדיקה טרם תחילת האירוע שאכן התפריט תואם להזמנת בעלי השמחה ובהתייחסות להערות בעלי השמחה לכל מנה. בקרה לאורך כל הערב על המנות שמוגשות לכל השולחנות הכולל וידוא שכל הסלטים והמנות יצאו לשולחנות, ומבוצע מילוי סלטים ומנות.
5. סידורי הושבה :
צוות האירוע עומד לרשות האורחים בכניסה לאולם, ואנו נוודא שהכל פועל לפי סידורי ההושבה שאתם קבעתם. אם יתעוררו שינויים בלתי צפויים, כמו אורחים נוספים או בקשות לשינוי מקומות, הצוות שלנו יהיה זמין לסייע ולהתאים את סידורי ההושבה בהתאם ובכך למנוע רזרבות וחורים בשולחנות.
6. תמיכה ושירות לאורחים :
הצוות עומד לרשות האורחים לעזור ולסייע בכל בעיה, שאלה ועיניין, ולדאוג שהם מרגישים בנוח ומרוצים במהלך האירוע.
7. סיכום ותחזוקה :
לאחר סיום האירוע, מנהל האירוע יבצע סיכום עם איש קשר מטעם הזוג הכולל ניתוח על פעולות שנעשו בזמן האירוע, ואיתכם לאחר האירוע.
באמצעות תהליך מקצועי ומפורט, אנו מבטיחים שכל פרט ופעולה יתבצע בדיוק ובזמן שלבקשתכם, מבטיחים לתת לכם ראש שקט במהלך האירוע והנאה מובטחת.